Online campagne van start
Met de propositie “Dronten geeft mij de ruimte” is de online campagne voor het gebied Dronten van start gegaan. Verhalen van Drontenaren staan centraal. Met deze verhalen is een campagne opgezet die naast huidige inwoners en ondernemers sterk gericht is op een doelgroep buiten de gemeentegrenzen. Met deze campagne willen we aandacht genereren voor en de doelgroep binden aan het gebied Dronten.
Campagne draait om bewijs
Dronten geeft je de ruimte is de nieuwe positionering van het merk Dronten. Om deze belofte waar te maken draait de campagne om het bewijs. Aan wie geeft Dronten de ruimte? Daarom de campagne "Dronten geeft mij de ruimte" met verhalen van inwoners en ondernemers die ervaren hoe Biddinghuizen, Dronten en Swifterbant de ruimte kunnen geven.
In de campagne staan interviews over wonen, ondernemen en vrije tijd centraal die worden aangevuld met verrijkend fotomateriaal. De verhalen worden op speciale landingspagina’s van www.drontengeeftjederuimte.nl geplaatst en vormen de basis van gesponsorde campagnes op onder andere sociale media. Op de webpagina worden relevante koppelingen gemaakt naar andere artikelen op de website.
Klik hier voor het eerste woonverhaal over het jonge gezin familie Van der Sluis.
Wie willen we bereiken
De online campagne is naast huidige inwoners en ondernemers sterk gericht op mensen buiten de gemeente Dronten. Afhankelijk van het thema (wonen, onderwijs, ondernemen of vrije tijd) en het doel zijn doelgroepen bepaald. De wooncampagne is bijvoorbeeld gericht op mensen binnen een straal van 45 minuten reistijd vanaf Dronten. Met een focus op starters, jonge gezinnen en 55-plussers.
Samenwerken
Samen ons verhaal uitdragen
Wij maken gebruik van een database die is gekoppeld aan de database van Visit Flevoland en Provincie Flevoland. Met deze data maken wij verschillende overzichten, kaarten en een agenda die we op onze website laten zien. Kijk maar eens rond op de website hoe wij dat doen. Wil jij ook in onze database? Of heb je een idee om samen te werken?